sambil melayan lagu pemuja rahsia -So7

hari ini saya berjaya bangun awal..
bangun swal sedikit berbanding minggu-minggu lepas.
hehe.demi menyahut cabaran cik ema (sila baca ye cik ema..;p)
misi saya berjaya untuk bangun awal pd hari minggu ini..
harapnya akan berterusan sehingga bila-bila..
haha.
okeh.salah satu penyebab kenapa saya boleh celik mata awal pada hari ini berikutan semalam sy dh terbabas bangun lambat..bimbang dikhuatiri kene berleter lagi oleh cikgu norma..
terpaksala juga saya bangkit awal..hohohoh
penyebab yang kedua pula disebabkan oleh gangguan dari deringan telefon ...
pemanggilnya adalah cousin saya yg pagi-pagi buta lagi dah mengajak ke rantau panjang..haha...cik nani kite menerjah di lain waktu lah ye..hari ini byk sgt programnye.
dan penyebab yang terakhir berikutan pula..mama saya nak mintak saya lukis peta lokasi ke rumah tunang saya..adeh..nak berjumpa bakal besan rupanya..
hurmmmm..penyebab-penyebab tersebut membuatkan saya berjaya bangun awal pada hari minggu ini..oyeahhhhhh!;)

-MISI BERJAYA-

No comments

Back to Top