random!!

terima kasih kepada semua kerana masih lagi sudi membaca blog saya tanpa jemu-jemu
memandangkan.kisah3 terbaru saya semuanye berkaitan mengenai majlis perkahwinan saya.
oh!bagi mereka yg agak bosan utk membaca cerita-cerita saya ini..sila pangkah di tanda [x] pada paparan skrin monitor anda ;p
saya pun tidak tahu apa yg mahu di tulis..dicatatkan pd diari eloktronik sy ini..
apa yg bermain dipikiran kepala saya.ialah kawen.kawen.dan kawen.
hahaha.teruk bukan?
tapi saya tidakla terlalu over exciting sehinggakan hari-hari mau dibilang..okeh.entry kali ini...
saya mau bercerita tentang "job list" yang telah berjaya saya lakukan.maklumla....
hampir 3bln lg majlis saya bakal berlangsung.........so.mari kite tgk...siapa yg kena.opss.mari kite tgk ape yang telah selesai saya uruskan.hehehe....

1. pemilihan warna tema keluarga saya -done!!

2. pemilihan tema warna & jenis hiasan dulang hantaran kawen -done!!

3. booking 4 mak andam 3 session makeover (akad nikah,majlis sanding & bertandang) - done

4. pemilihan tema warna & booking 4 my pelamin -done

5. booking 4 fotografer - done!!

6. booking 4 canopy/ meja mkn beradap - done!!

7. booking 4 catering - done!!


itu saja ya..antara2 tugas yang telah saya lakukan dengan jayanya...jumpa lagi di lain entry!

No comments

Back to Top