Powered by Blogger.

INFO MINYAK KELAPA DARA MOSS MAYRA

MINYAK KELAPA DARA MOSS MAYRA adalah 100% organik dan diperolehi daripada pohon kelapa yang hidup secara semulajadi. 
Menggunakan kelapa matang berkualiti, tanpa menggunakan haba dan tidak diproses secara kimia.

MINYAK KELAPA DARA mengandungi nutrien seperti vitamin E.
Minyak kelapa dara kaya dengan asid laurik yang membantu mencegah jangkitan kuman seperti virus, bakteria dan protozoa di dalam tubuh kita. Ia mempunyai banyak manfaat seperti untuk rawatan rambut dan kulit, meningkatkan sistem imun tubuh, mengawal kolesterol, membantu sistem pencernaan dan metabolisma badan serta banyak lagi khasiat penting untuk membantu kesihatan tubuh kita.
Mudah dimakan, ditelan dan di bawa ke mana-mana. Ianya amat berguna untuk kesihatan bayi, kanak-kanak, dewasa samada lelaki mahupun wanita.


Siapa yang SEPATUTNYA MENGAMALKAN MINYAK KELAPA DARA
.
☄Bakal IBU
☄Wanita yang INGIN HAMIL
☄Wanita yang SEDANG HAMIL
☄Ibu yang BAKAL MELAHIRKAN BAYI
☄Ibu yang sering KELETIHAN & KELESUAN
☄Wanita hamil yang sering MORNING SICKNESS
☄Ibu yang MENYUSU yang sering kekeringan susu badan


Minyak Kelapa Dara Moss Mayra Boleh Tambah Tenaga Mommies Hamil








VCO/ Minyak Kelapa Dara boleh menambah powerr mommy mengandung yang tengah tak bermaya..
Now geng mommy hamil semua dah boleh melompat keriangan sebab dah bertenaga & alahan pun dah pergiii dengan adanya 
Minyak Kelapa Dara.
.
.
Manfaat VCO untuk mommy pregnant :
✔Menaikkan HB Low
✔Elak risiko bayi kena jaundice/ kuning
✔️Kurangkan alahan
✔Sakit nak bersalin tak lama
✔️Elak & Mengurangkan koyakan dan jahitan
✔Sebagai ikhtiar untuk "bersalin normal"
✔️Mencantikkan kulit bayi sejak dalam kandungan
✔️Memberi keseimbangan nutrisi kepada mommy dan baby
✔️Bacaan paras gula makin cantik bg mommy yang ada diabetes
.
.
Dan bagi mommy yang sedang berpantang tu,,
berpantang elok elok dan jaga makan minum betul betul serta jangan lupa untuk berbengkung.
.
Manfaat VCO Untuk Mommy Berpantang
✔Menyembuhkan lupa selepas bersalin
✔️Susu badan bertambah (Milk Booster)
✔ Maintainkan berat badan
✔ Mengembalikan tenaga
✔️Sembelit dah tak ada lagi
✔️Mengurangkan parut stretch mark

Penjenamaan Semula

Assalamualaikum wbt,,




Dengan ini bermula 1 Februari 2017, penjenamaan EVERLYNN yang telah dibina pada 2012 telah di tukar kepada MOSS MAYRA ♥️
Kami mengambil inisiatif ini demi mengembangkan pasaran Minyak Kelapa Dara ke peringkat yang lebih jauh dengan strategi baru.

Penjenamaan ini ditukar bagi membolehkan syarikat kami melakukan sedikit trasformasi dengan fokus dan visi yang baru.

Kualiti dan mutu produk Minyak Kelapa Dara masih kekal sama cuma diberi sedikit nafas baru dengan penambahbaikan yang lebih baik buat pelanggan terhormat kami.

Terima Kasih kepada pelanggan setia kami kerana masih lagi menyokong sehingga ke hari ini.

Teruskan menyokong Minyak Kelapa Dara keluaran kami yang diberi jenama baru Minyak Kelapa Dara Moss Mayra.

AWASSSSS !!!! Yang NAK CANTIK JE TAUU..!!



Helllo..

Walaupun akak tak pernah sampai negara Winter Sonata,
tapi Chew Chew Pinkish #DOLLYSPINKY dah sampai tau ☺️
kalau saiyangs semua nak glow² macam awek korea kan.
Caranya, kunyah kunyah gula gula cantik Chew Pinkish setiap hari.
Cantik menawan gitu. Mudah sangatt aihh..😎.



No automatic alt text available.


Haa kalau nak tau inilah rangkaian produk ke -2 Dollys Pinky iaitu Chew Chew Pinkish

Yang merupakan tablet kunyah pencerahan kulit pertama di malaysia dengan rasa coffee.
Ia adalah formula terbaik yg menggunakan tekonologi terkini untuk pencerahan berganda & mengembalikan semula keremajaan kulit.

Antara bahan yg terpilih adalah ;

🌷 Vitamin c
🌷 Astaxanthin
🌷 Omega 3
🌷 Collagen
🌷 L-Cysteine

yang dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan dalaman disamping menjadikan kulit cerah berseri, mulus gebu dan awet muda.


Nak tahu info lanjut pasal Chew Chew Pinkish nie, jangan lupa rojer Lina okay : 012 999 1901
Back to Top