Pernah dengar pasal Dollys Pinky??

Salam,

Uols pernah dengar tak pasal skincare Dollys Pinky?

Meh saya nak buat review sikit pasal skincare best yang semakin menjadi bualan netizen di laman sosial memandangkan produk ini femes dekat Instagram & Facebook Pages..okay Dollys Pinky ni dikeluarkan pada April 2015 oleh BFF Team.

Apa yang bestnya pasal produk nie sebab harga berpatutan RM69.90 mengandungi 3 item utama iaitu Day Cream, Night Cream & Brigthening Cleanser.

Yang paling pentingnya mestilah  LULUS KKM & awak semua tak perlu risau kerana produk nie tidak memedihkan dan menggelupaskan kulit wajah. Set Dollys Pinky mampu menyelesaikan masalah kebiasaan kulit kaum wanita Asia.

Tiada lagi masalah kulit kusam dan cela dengan penggunaan Dollys Pinky. Awak-awak yang ada masalah jerawat, parut jerawat, liang roma terbuka, jeragat, usah risau kerana Dollys Pinky mampu uols menangani masalah kulit wajah awak semua tau.
   
Berbalik pada kandungan/formula utama produk Dollys Pinky.adalah  berasaskan
 unyit yang mana kandungan antioksidan pada kunyit dapat mengatasi masalah jerawat dan mampu menyelesaikan masalah lain kulit awak. Antara formula lain ialah Alpha Arbutin,Gluthation,Aloe Vera, Witch Hazel dan bahan2 alami yang selamat.

Kesan minima dapat dilihat seawal 7 hari penggunaan jika uols pakai secara konsisten, sabar  & tidak bertukar3 produk skincare.

Berminat nak cuba dan buat pembelian, boleh terus contact 012 999 1901 / 014 5160 411 atau boleh jek terus follow instagram rasmi : dollyspinnkyofficial dan fb page : dollyspinky untuk kesemua testimoni pelanggan yang daha pakai set Dollys Pinky.Sekali dah cuba, terus melekat taknak tukar skincare lain dah..hee..Kalau tak cayer. jom cepat-cepat cuba.








 

2 comments

Back to Top