Cerita dah lapuk .Sambutan hari lahir Danials 4 tahun

Salam,


Haaaaaaaaaa..mesti u olls dah lama sangat kan nak tengok little twin..Hari ini nak update pasal little twin sebab dah lama bebenor tak update kisah mereka.
Nak cerita pasal benda yang dh berkurun lapuk..Hiihi sebelum masuk ke tahun baru nak update jugak pasal burday dorang sebabnya last year punya sambutan tak sempat saya nak share dkt belog oleh kerana ketiadaan masa & sangat-sangat sibuk...
Jadi Tanggal 29. Januari 2014, genaplah anak kembar saya berusia 4tahun.Dah besar sangat-sangat dorang, perangai jek tak berapa nak matured mana lagi walapun dah dihantar ke tadika..Hehehe..

Pejam celik pejam celik dah 4 tahun pun mereka, terasa lah sedikit tua saya ini kan...........Hukhuk.
Sambutan birthday mereka kali nie diadakan di kediaman saya dengan kehadiran jiran-jiran baru. Nak dijadikan cerita tahun nie sambutan sedikit meriah burday party si kembar,, oleh kerana cousin2 little twin yang dok negeri luar tu dapat sama meraikan & menyambut hari kelahiran mereka.

Sambutan dibuat secara sederhana sahaja bertemakan Minion, & saya pun tak sempat nak prepare apa apa maklum masa sambutan dorang saya tengah mengandung...makanan pun ditempah dengan pihak katering shj.Jadi takde apa nak story bagai, just nak share gambar- gambar little twin buat tatapan peminat Danial Hariz & Danial Hasif,, kamisudah kembali...
Sayang korang semua..muahhhhs.



















9 comments

  1. SALWANA :tuwla kan kejap jek masa berlalu

    ReplyDelete
  2. fadhlina mokhtar : ada cousin2 dowang mmg meriah la sket

    ReplyDelete
  3. fadhlina mokhtar : ada cousin2 dowang mmg meriah la sket

    ReplyDelete
  4. bestnya sambutan harijadi diorng..

    ReplyDelete
  5. comelnya...samalah twin saya pun 4 tahun juga tahun ni

    ReplyDelete
  6. Suka baca blog akak sejak dari dulu!

    Salam perkenalan...blogwalking disini..jemput singgah di blog saya juga ya!

    http://izwawa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. wah bestnye cantik kek tu kak hehehe salam singgah nanti singgha blog kiter erk hehehe danishaurora.blogspot.com

    ReplyDelete

Back to Top