gambar emak dan anak pula

Dah banyak ENTRY berunsur Iklan semenjak dua ni..Apakata meh kita layan pula ragam si emak dan anak.Beginilah hasilnya..Apabila si emak gila berposing, anak dan suami pula menjadi mangsa.Mana taknya dipaksa juga anak-anak agar mereka petah berposim sptmana emak mereka,, manakala si ayahnye pula didera untuk mengambil gambar isteri dan jugak anak-anaknya..Sayang punya pasal kan..Hehhehe ;p




Naseblah kamu anak-anak dapat seorang emak yang macam ini ;p

11 comments

  1. sorang cam muka emak..sorang cam muka ayah...so cute!

    ReplyDelete
  2. sgt comel btol the danials ni... nak tiom n cubit pipi ley tak... hihi..

    ReplyDelete
  3. awat posim x pdg kmera tu ,,,,

    but 2 2 tomey,,,

    ReplyDelete
  4. qaseh : hehhee.abis agah dh dowang susah nk pandang camera agaknya rimas pegang serentak!

    ReplyDelete
  5. aduyaiiii kak lynna..cute btol anak2 kakak nih...

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan..


    cute n hemsem anak akak...

    ReplyDelete
  7. sorng rambut pacak. sornag rambut jatuh. comelnye

    ReplyDelete

Back to Top