My E- Day





saat manis ketika hari pertunangan saya
saja dok belek-belek picta lama
terjumpa folder "my engagement day"
sangat tidak menyangka juga
kronologi kisah cinta saya dengan encik suami
agak terlalu simple untuk diceritakan
bersuaikenal hampir 6bulan..
terus mengikat tali pertunangan dengan tempoh tidak sampai 4bulan
sepanjang tempoh itu juga, banyak dugaan dan cabaran yang dihadapi
alhamdulillah..akhirnya berkahwin jua kami
dan diijabkabul pada 06.06/2009
kronologinya sangat simple ok nak dibandingkan dgn orang lain.
jadi percintaan saya bermula selepas berkahwin
memang betul spt kata orang-orang tua
bercinta selepas kahwin lebih indah.......
kerana disitulah bermula segala-galanya.....
dan kini saya dan si dia
sedang menanti dan menunggu detik
kerana kami bakal menimang 2orang cahaya mata kembar tidak lama lagi..
terima kasih pada-Mu yang Esa.....
terasa hidup ini sudah lengkap segala-galanya.....

11 comments

  1. wuaaa betol la..bile compare lynna dulu dgn skrg..skrg lebih glowing2 gitu....cantek :) ni msti psl produk secret tu kan ;p

    ReplyDelete
  2. ayokkk
    nape..picta engagement suram semacam kn
    ekek,
    ramai ckp cmtuwh
    mase tunang seri tak nek
    haiseh

    ReplyDelete
  3. kak lynna.... nak tumpang tanya... pelamin masa tune sume2 tu amik ngn sapo?

    thanks a lottt!

    ReplyDelete
  4. lynna..
    k.e-caR ngn hubby pun b'chentaa lps kawen..mmg x smpt nk b'chentann-chintunn n dating2 b4 kawen..klu lynna tahu kesah cmne weolls blh kawen sure t'kezut.. haha..

    yerp..its true..b'chentaa lps kawen lg best..x sama feeling ngn org yg b'chentaa b4 kawen..

    ReplyDelete
  5. sweet nye nak dapat baby twins:)

    ReplyDelete
  6. elida hanan : amk gn lyanaz bridal kat ats butik ariani wkf che yeh

    ReplyDelete
  7. e-car :ha"ah..zmn tunang pun tak rase mcm brtunang..ekkeke.ibarat kwn2 biasa.huhh.agak weird la....
    ayooooookk..slps kawen tu baru terasa lainnny.hehe

    ReplyDelete
  8. date kak lynna punyer wedding is my engagement date...& my sister's birthday to!!=D

    x sabar nak tengok ur twin..bile dorg kua nnt cpt2 post kt sini ey..

    ReplyDelete
  9. seri tu nek ms nikah nti lah mek..hehehehe

    tp mmg vogeh la pertunangan lynna
    suke suke suke..

    a'ah sokong sgt2
    pas kawin mkn glowing up up the sky never down gitu..hiksss

    ReplyDelete
  10. deena : wah ur engagement aite
    nk kawennya bler plak?
    heeeeeeeee

    ReplyDelete
  11. el " ha"ah btul tuw..seri pengantin mmg lain..ekekke

    ReplyDelete

Back to Top