05 beautiful months

gambar mak buyong..
makin hari makin membesar my belly bump..
berat pun dah mulai meningkat dari hari ke hari..
kadangkala macam tak percaya.
sebab saya nie dah menamatkan zaman solo.
++ dah jadi bini orang..
bakal menjadi mak budak plak tu tak lama lagi..haishhh.......
banyak bende yang saya dok pikir..
resah.risau.gumbira.sume ada..
yelah saya mesti bersedia baik dr segi mental.
fizikal mahupun spritual..
oh.okelah mari kite layanzzzzzzz ..
picta-picta outdoor saya yang tak seberapa nak menawan nie.







photo by : syaza sahira
hampir 100pictas yang di pose.
tapi ckupla yek beberapa keping
utk tatapan para kengkawan sekalian
harap anda semua tak muntah darah melihat pict2 saya neyh..

14 comments

  1. xpo klynna cyg..
    posing lah lagumano pom, still nmpak cantik n lawa n cuns.. :)

    cantik selipar tu.. huhu :p

    ReplyDelete
  2. comel jer dier....tambah plak ader benda yang membonjol tue...sangat comel

    ReplyDelete
  3. dik nani : hahaha.mak buyong dh...uwaaaaaaa.takdop dhla skinny supo mulo..nk bgaya2 pun mls time pregnant nehhh

    ReplyDelete
  4. kakak cumell...baby musti cumel..

    ReplyDelete
  5. kalo dah comey tu gak...comey jugop...e hehe...kak lynna, hubby xmrh ker pakai wedges?

    ReplyDelete
  6. dr atas ke bwh semua tip top
    hehehehehe...

    ReplyDelete
  7. i know where this place is...

    tmpt cantik + org cantik = pics yang cantik...
    x sabar nak tengok ur babies...

    anyway, u ade sister lahir tahun 1986 x???
    u looks familiar laa..

    ReplyDelete
  8. HORSEYLICIOUS : hhehe.nope..die tak pasan2 pun.ekeke

    ReplyDelete
  9. el : eh..eh xla..mana der,biasa jek lorrhh

    ReplyDelete
  10. tu perut sdg2 cute lg tu...tggu laa lg 2-3 bln...hehheee...lg cute. apepn smoga selamat slalu ibu & ank. ni laa saat2 yg paling best dlm idup...believe me...

    ReplyDelete
  11. EDAMAN : TQ YEK..TUWLA..MCM2 DUGAAN YG DITEMPOH SPAJANG HAMIL NIE

    ReplyDelete

Back to Top