spa.......

keje.keje.keje
stress aku dibuatnye
boley tak klu aku tak nak bekerja
tapi sapa plak yg nak kasi aku duit
aku nk pegi shopping
nk pakai ape.
takkan bayar pakai daun kot
hahahaa.
ades...
tinggal beberapa hari lagi nak masuk 2009
keje masih jgk tak selesai3
aduhaii
bila masa boleh lapang nieh.
uhhhhhh!
nk manjakan diri pun tak sempat lg nie.
aku nk pegi spa.massage.
bilerR?
arghhhhhhhh!
wat spa di rumah pun jadilah.
hehehe.
barang2 dah beli.....
hari minggu nie.......
bolehla nk merelekskan diri.
lepas tu.tahun baru pulak
nk wat gaya rambur baru
hahaha
new year new hair cut
new style look!
maklumla dah nk masuk 25th beb!
hahahaaa,
dh tak remaja lg daa
nk msk alam dewasa dahhhhh
oh mama sy mau kawen!
heheheh ;p

bahan-bahan seperti berikut ya untuk melakukan spa di rumah sendiri ;p

No comments

Back to Top