breakfast story


salah satu sebab nape bie (en.kud) aku syg bangat sama aku..sb nye aku nie suke masak.walaupun kdg2 masakan aku cam tak sedap..hahaa..oraiit..disebabkan dah keje..aku jarang jugakla masak..balik umah smp ptg..kadang tu cam mlm.mls nk masak..so hari minggu jekla.ader agenda yg aku nk setled..mcm biase..today breakfast..perut cam craving nk makan sandwich telur..so risik2 dulu brg kot takde..nasib baik stock ayam brand,lady choice mayanis..white pepper..mash ader..dh siap2 rebus telur,masak sardin..aku watla sandwich..telur tu aku penyek2 gn mayonis & white pepper ala2 nak wat scrable eggs gtuw.heee..
mmg bapak kenyang sb sandwich ayam brand + gn telur lg.huuhu..dh siap2..blum sempat aku rembat..3 hero dh dtg menyerbu..happy gilerrr sb dowg punyala berselera makan breakfast yang auntie die buat.hehe..thats' all ;p





No comments

Back to Top