mee goreng?

sesudahnya solat magrib,trus menapak d dpn pc.baru nk memulakan program..pintu bilik diketuk..
ohh.rupanya.ada tetamu..mak spupu mama aku dtg..
nak tak nak kene keluar bilik..kemudian mama mempelawa mak spupu aku tuw dinner kat umah..
adoii...terpaksala aku jd tukang masak.sb mama nak sembang2 gn dowg...
bukak freezer..takde bende yg menarik.sb biase lauk pauk mama beli hari minggu..tgk ayam gn mee jek ader..grg la mee cincai2 pun.heeeeeeh
janji sodappp!ntah ape aku masak..naseb ader gak daun kucai ke ape ntah..yg mcm daun bwang tuww...akhirnya siappp.
dh kenyang2 dowang melantak...tak sangka lak aku dpt pujiann..katanye dowang..sodap..hahaha.
tak cayer ke..tgkla picta kt bwh neyh.tuw 2 owang yg makan.abis separuh mee aku goreng tuw..chayork!chayorkk!terror gak upenya aku masak.hahaha..memuji diri sndri sb takde owang nak puji..okeilahhh..mau install adobe photoshop aku yg dr td tak siap2 lageyhhh...
daaa.

cayer tak..cayer tak??aku pandai masak..hehehe..;D

10 comments

  1. yak..yolow kow.
    ko main angiin jah neyh
    hehehhee

    ReplyDelete
  2. mak aii na..
    x lap2 wi kemas skip, paka amik gamba gitu.. berap na..
    hahaha :P

    ReplyDelete
  3. ekekek.mls la cik kak
    bende hk sudah dh tugak
    cepuah abis dh la..
    takpola.napok sket realll bekas owg amk2
    heheheee

    ReplyDelete
  4. tuh huk ore amuk dh laa setengah ann...
    tgk pom tauu...
    :P
    aih po sy beso duk dapur plokss...
    ekekekekek

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. owoss.
    ore atah tu.
    type molek gap skit..
    amuk ko amik..?
    ish ish.
    nk bek up pum agok2 la wes..
    huhu..

    ReplyDelete
  7. owoh ann.
    kudin nak backup na kow tuwww
    die pun jarang dop dapur.ops.ops
    amik ko amukan makan?
    hehhee..

    ReplyDelete
  8. kalu amik moleks...
    amuk laa huk jd kuca tuh...

    ReplyDelete
  9. Nice blog. Thats all.

    ReplyDelete

Back to Top