Saya Jual Minyak Kelapa Dara EVERLYNN

Salam semua,


Alhamdulillah sudah masuk tahun ke 4 saya masih berniaga produk EVERLYNN seperti biasa, oleh disebabkan itulah masa untuk menghadap/menghupdate belog macam selalu dah tak sempat . Jadi bisness masih on seperti biasa menerusi online, fb page & instagram dan  saya juga selalu membuka booth di bazar-bazar fest
serta kini mempunyai satu unit kedai kecil...Risiko untung rugi, cabaran dalam persaingan perniagaan agak sengit, & stokis agent banyak datang dan pergi begitu juga dengan customer adalah adat dan lumrah akan tetapi Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi perniagaan saya masih berjalan seperti biasa walau tidak segah dan sefemes produk jenama lain:)


Jadi hari ini saya nak panaskan balik produk jualan saya dah lama berada di pasaran jugak merupakan antara best seller produk EVERLYNN iaitu Minyak Kelapa Dara/ Virgin Coconut Oil..Spt yang u olls ketahui, VCO nie sangatlah famus oleh kerana pembuatannya menggunakan 100% natural ingredients dan diproses tanpa menggunakan haba atau kimia dimana struktur asal dalamannya dapat dikekalkan seasli-aslinya..

Antara kebaikan Minyak Kelapa Dara ialah sangat bagus untuk kesihatan dalaman, dalam hubungan suami isteri,untuk kecantikan luaran, ibu mengandung,ibu lepas bersalin, ibu dalam pantang & menyusukan bayi, bayi yang mempunyai masalah kulit/eczema,yang menghadapi masalah sembelit , masalah rambut gugur, dan bagi yang u olls nak obses untuk kurus sangatlah elok amalkan diet berserta consume VCO EVERLYNN secara konsisten kerana dengan mengamalkan  VCO ini dpt membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik. Kalau nak cerita pasal khasiat VCO ini sangatlah banyak u olls.

Jadi,, untuk menyakinkan u olls semua akan keberkesanan produk ini dengan izin Allah swt,, jom kita tengok testimoni pengguna produk MINYAK KELAPA DARA EVERLYNN,,bagi  u olls yang berminat ingin menjadi reseller/stokis atau berminat ingin membuat pembelian borong VCO EVERLYNN bolehlah hubungi/whatapps saya di 012 9991901










No comments

Back to Top