hello Februari 2013

Salam semua,


Tanpa kusedari semakin lama semakin jauh ditinggalkan belog ini dek kerana masa yang agak terbatas ^^___^^

Setelah sekian lama tidak berkesempatan untuk sentiasa mengupdate kisah-kisah Lynna di blog ini, hari ini baru ada sedikit ruang utk saya berbelog..Alhamdulillah, untuk tahun 2013 banyak rancangan2 yang telah direncanakan sedikit sebanyak sudah terlaksana di awal tahun & juga tahun 2012 banyak yg berlaku episod suka duka yang sudah ditempuhi,, mudahan tahun ini tahun yang lebih bermakna buat saya sekeluarga..

Berbalik pada cerita tahun lepas,, saya terlepas satu entry ;p part nya ialah " tahniah buat en.suami sebab akhirnya dah grad dengan jayanya setelah sekian lama berhempas pulas menyambung study di usia2 tua nie"hehhe..lps nie bolehla mintak naik pangkat yer ;p ada rezeki tak kemana ek :)..




Part yang saya tertinggal jugak, this year mmg kelam kabut sket..Memang dh takder masa terluang untuk sy hupdate selalu belog mcm dulu2.This year jugak dugaan pertama yang saya lalui adalah terlantar di ward selama 5 hari.seminggu sebelum hari ulang tahun kembar saya.Sowyy  anak2 ku tahun nie umi tak buat majlis hari lahir untuk u olls, hanya menyambut secara ringkas 2 minggu selepas tarikh ulang tahun yang ke 3 29/02/2013..

Enjoy sekeping gambar yang di ambil menerusi iphone yang sempat saya upload utk masa ini, sowyy gambar kureng jelass.Ini tahun memang takder prepration langsung utk majlis hari lahir kembar saya spt tahun yg lepas2..Insya Allah tahun depan kite buat yang best-best sikit yerr :)Apepun masih tidak terlambat untuk ,mengucapkan

SELAMAT HARI ULANG TAHUN YANG KE 3 BUAT ANAK2 KU TERSAYANG..JADILAH ANAK YANG SOLEH, BIJAK PANDAI & BERIMAN BILA BESAR  NANTI..




Okay now, cerita pasal saya pun takde benda2 & cerita yang menarik..Hehehe..angka sentiasa bergerak & bergerak..Umur makin meningkat..apa yang penting merencanakan sesuatu yg lebih baik untuk masa hadapan..Alhamdulillah perkembangan perniagaan EVERLYNN semakin baik & makin dikenali di seluruh Malaysia serta urusan bisness berjalan lancar walaupun banyak halangan & dugaan yang berlaku tapi semua ini tidak mematahkan semangat saya untuk terus lagi berjaya.Bagi anda semua yang berminat ingin menyertai warga EVERLYNN boleh contact saya sendiri di talian 019-9941176





Okay..sampai disini dulu coretam ringkas buat peminat kisah lynna.Insya Allah ada kelapangan saya akan kembali bersua di sini..Utk keep update dgn saya boleh likes fanpage EVERLYNN SKINCARE OFFICIAL..:)

13 comments

  1. Hi sissss. Tahniah buat en. Suami. :)

    ReplyDelete
  2. hye kak lynna.. rindu nk baca blog kak lina da terubat ! wee :)

    ReplyDelete
  3. lama dah tak baca entry kak lynna..tak sangka, kembar dah 3 taun dah rupanya..rasa macam baru je baca entry kak lynna masa pregnant apa sume..

    ReplyDelete
  4. Waaa mcm x caya jek buka belog pagi2 ni tgk ade en3 frm lynna..dh lama sgt lynna x hapdet belog kn.Rindu nk baca coretan2 lynna..:)

    ReplyDelete
  5. wahhh...byk pkara yg blaku kn...rs lama sgt xbls2 komen ngn akak...anyway, gudluck for ur buz & family...moga 2013 ni bw 1001 kerahmatan & kejayaan kpd kita...

    ~Admin : QasehMuslimah-Munirah~
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat hb Lynn. And happy belated bday utk kembor..Kejap ja dah 3 tahun kan.. Cepat sgt masa berlalu..

    ReplyDelete
  7. lamanya kak lynna tak update blog..but still in my bloglist tau!hari tu nampak stokis everlynn kat kubang kerian, tp xdey nak singgah..insyaallah one day..

    ReplyDelete
  8. comelnya anak2 akak...thniah tuk en husband yer...=D

    ReplyDelete
  9. Lynna... selama ni puas Mas cari blog u ni... nasib baik akhirnya jumpa kat blog Suliana! mana pergi selama ni? Anyway I m happy for u! =)

    ReplyDelete
  10. bgos nye hubby u...heheh..semoga berjaya..kite ni belajar tak kira umur... nnt hubby sy pun akan sambung belajar..doa kan kami berjaya.. :)

    ReplyDelete

Back to Top