RANGKAIAN PRODUK TERBARU EVERLYNN

Salam,

Lamanya saya tak UPDATED BLOG, almost 1 month tak updated blog sebab tak sempat & masa tak mengizinkan..Okay sebab dah lama sangat tak update, kali nie nak cerita mengenai perkembangan terkini  EVERLYNN..

Pertamanya EVERLYNN telah mengeluarkan produk terkini dengan harga mampu milik iaitu dengan hanya RM95.00 bagi 1 Set ..Rangkaian produk terbaru EVERLYNN ialah Produk Set Skincare 3 Dalam 1 yang mana juga ianya merupakan set paling ringkas dalam membantu menyelesaikan masalah kulit berjeragat, pigmentasi, kulit kusam & berminyak/jerawat.

Set ini merangkumi Vitamin E Facial Soap yang berfungsi untuk mencerahkan kulit, Night Cream yang berupaya menyamarkan & memulihkan kesan jeragat serta pigmentasi sesuai juga bagi mereka yang menghadapi masalah kulit kusam & berminyak serta Day Cream yang digunakan bagi membantu kulit kusam lebih segar bermaya.

Kelebihan produk terbaru ini kerana ianya selamat digunakan & tanpa melalui proses penggelupasan yang amat menyakitkan.Sekiranya anda ingin membuat pembelian boleh membeli melalui pengedar-pengedar sah kami menerusi www.everlynn.com.my atau melalui HQ HOUSE OF EVERLYNN 019-9941176/013-9959933


3 comments

  1. wahhhhhh teringin nak cuba set everlyn

    ReplyDelete
  2. MISS MOON :) TRYLAH YG LATEST NI OKAY JUGAK

    ReplyDelete
  3. nama produk dah macam akak dah..everlynn..produk yang akak suggest semua kite nak try..hihi..dulu pakai chahaya..lepas ni nak try yang ni plok..tp tgk kos penghantaran lagi mahal dari produk kena sabar sampai balik msia..

    ReplyDelete

Back to Top