EVERLYNN FEATURED IN KOSMO

Salam semua,

Iklan pertama EVERLYNN sudah disiarkan di Akhbar KOSMO bertarikh 2 September 2012 (Ahad),, & nantikan iklan seterusnya di Majalah Harmoni  setiap keluaran edisi awal bermula 1 Oktober 2012..Alhamdulillah produk EVERLYNN semakin dikenali menerusi online fb, blog & juga dari mulut ke mulut.

Jika ada yang berminat ingin menjadi pengedar produk Everlynn boleh terus menghubungi pihak pengurusan di talian 019-9941176/013-9959933 atau bagi yang ingin mendapatkan produk ini boleh beli dengan mana-mana stokis/pengedar yang sah sahaja.Untuk keterangan lanjut boleh jugak visit www.everlynn.com.my

Seperti yang sudah diketahui, Everlynn kini telah memperluaskan rangkaian produk dengan 3 produk baru di bawah Everlynn Beautycare iaitu Apple Fiber Beautyjuice + Collagen,Virgin Coconut Oil (VCO),& Tomato Whitening Body Scrub.. Produk ini merupakan produk penjagaan kesihatan & kecantikan dari dalam serta juga penjagaan luaran tubuh badan.So buat peminat setia EVERLYNN, harus mencuba rangkaian produk terbaru ini.;)



7 comments

  1. lama doh tgu na upload sb nk save image..hehe..

    ReplyDelete
  2. kin : xdan masa nk uplod.heeeeeeeee ;p

    ReplyDelete
  3. waahh.sudah mengorak langkah seterusnya.tahniah.tertarik jgk dgn apple fibre jus+collagen tu.insyaallah nt nk try la.

    ReplyDelete
  4. Lyna, akak nak cuba produk nila.. muka akak berminyak dan berjerawat.. brapa harga?

    ReplyDelete
  5. pn fifiey :) lehla cuba rm140 utk set jerawat..agak sdikit mahal.tetapi alhamdulillah stakat ni cust bg feedback yg sgt2 baik

    ReplyDelete
  6. kelip2 chumel :) kene harus cuba/hehehehe

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Layari wwww.sonataworld.com Halal organic skin care dari Korea.
    Tq

    ReplyDelete

Back to Top