NEW PACKAGING (TREATMENT SERIES SET)

Hye U'olls,

Kalau dulu u olls pernah biasa dengan nama " TREATMENT PURIFYING SET", now sempena transformasi packaging botol nama pun dah ditukar sekali kepada nama baru iaitu " TREATMENT CREAM FOR BLEMISH SKIN"......Formulasi tidak sama sekali di ubah yer..Bagi yang tatau apa ke benda fungsi produk nie..Kat bawah nie fungsi produk nie :)

- Perawatan khas untuk kulit bermasalah jerawat yang serius, jerawat halus/batu, kesan parut jerawat, ruam-ruam merah.Sesuai bagi kulit berminyak & berjerawat.Penggunaan perawatan krim khas untuk jerawat ini membantu mengecutkan jerawat secara beransur.Alami perubahan dalam masa 3-4 minggu penggunaan tanpa adanya PENGGELUPASAN!!!


Treatment Cream for Blemish RM70.00 & RM77.00 (Sabah/Sarawak)

 

JANGAN RISAU!!Produk ini selamat digunakan,tiada kesan sampingan spt semakin banyak jerawat yang tumbuh selepas pemakaian atau proses penggelupasan berlaku.Insya allah dengan pemakaian yang konsisten, u olls berjaya mendapat hasil sptmana testimoni pelanggan kat bawah ni :)


2 comments

  1. Nk tanya, set ni hanya sesuai utk yg mengalami jerawat serius sahaja ke? Muka saya jenis berminyak dan ada jerawat halus n parut jrwt tp x smpi bernanah tp bila pakai trial set normal muka kerap naik jrwt dan naik gelap. Perlu ke saya tukar set ni? Dealer advice saya stop pakai night cream smpi muka betul2 ok

    ReplyDelete
  2. Kena pKai skali ngn pncuci x? Klau cream sj ok x?

    ReplyDelete

Back to Top