EVERLYNN

Salam semua,,

Hari nie nak cerita pasal produk EVERLYNN ;) Alhamdulillah setelah hampir 2 bulan di pasarkan secara online & juga ada di salon-salon kecantikan, kini sudah hampir mencecah 41 orang wakil jualan di seluruh Malaysia & juga Brunei.Sambutan dari pelanggan sangatlah mengalakkan.Testimoni yang diterima dari pelanggan juga rata-ratanya mendapat perubahan yang positif dari sebelumnya..

EVERLYNN - Skincare that cares for your skin



Sedikit info mengenai EVERLYNN

EVERLYNN dihasilkan daripada formula Perancis & Switzerland dengan menggunakan tumbuhan – tumbuhan, buah-buahan dan sumber semulajadi di dasar lautan. Formula yang dihasilkan telah diuji keberkesanannya dalam memberikan perlindungan dan memelihara kulit anda agar lebih jelita, muda dan berseri. Produk di bawah kawalan kilang ....."licensed with GMP Certificate by MOH since 2000 and the only manufacturer of skin care products conducted by experienced dermatologist and medical cosmetologist." Selamat & Halal digunakan, diluluskan oleh KKM..


Kombinasi ekstrak aktif Marine Collagen, Aloe Vera, Bearberry sebagai komposisi utama kepada produk EVERLYNN membantu mempercepatkan pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif , memberi kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit & kulit tampak lebih segar,bermaya, anjal, gebu dan masalah-masalah jeragat,jerawat, parut jerawat, kulit kusam dapat diselesaikan dengan mudah ;)

Seperti yang diketahui, rangkaian EVERLYNN mempunyai 5 jenis produk..Jangan risau,semua harga yang di tawarkan bermula serendah RM13.90 sehingga ke RM120 shj..Agak berbaloi untuk anda mencuba produk EVERLYNN.

Baiklah untuk mengetahu lebih lanjut mengenai produk EVERLYNN, boleh click di link ini 'EVERLYNN' atau boleh menghubungi di talian 019-9941176



Saya selaku distributor utama produk EVERLYNN.

4 comments

  1. salam sis. bukan ke before this sis jual produk kecantikan cahaya beauty? I wonder, kenapa dah xde post tentang produk tu?

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH FA :) biasa ajek.hehehehe

    ReplyDelete
  3. soy : salam.produk chahaya masih ada jual..fully detail blh masuk jek website chahaya.kat ctuw lg banyak INFO...

    ReplyDelete

Back to Top