Sudah selamat sampai di bumi Malaysia

Salam Alls ^________________^

Saya sudah selamat sampat di bumi Malaysia..chewaaahhh.macam ler pergi bercuti tu jauh sangat,,mengalahkan macam bercuti ke London sana..Hehehe ;p walhal pergi seberang Indon sana tu jek haaa.Miss my belog so much.Rasa macam lama sangat tak hupdate apa-apa kat belog nie.Okay.okay  saya janji saya akan hupdate secepat yang mungkin tentang percutian saya ke Bandung ;)



Citer-citer later okay!

30 comments

  1. wahhhh! bila la saya nak ke overseas ya :(

    ReplyDelete
  2. yuyu comell..dah kerja nanti sure leyh g ;p

    ReplyDelete
  3. best nye kak lina...sila mengupload gmbr byk2..bersedia untuk rasa jeles...hehehe

    ReplyDelete
  4. hehe eiman.okay2 mlm nt nak upload bebanyak gambor! ;p

    ReplyDelete
  5. hehe eiman.okay2 mlm nt nak upload bebanyak gambor! ;p

    ReplyDelete
  6. beznya pegi bandung.. I like ur style kak lyna..very2 like..tak nmpk mcm da kawin pn..mcm remaja je lg..hehehhe :)

    ReplyDelete
  7. bestnya pi holiday.. aii jeles huhuhu ;-)

    ReplyDelete
  8. cepat2 eyh,,,,x saba tunggu cter fresh dari bandung..........

    ReplyDelete
  9. beznya pegi bandung.. I like ur style kak lyna..very2 like..tak nmpk mcm da kawin pn..mcm remaja je lg..hehehhe :)

    ReplyDelete
  10. kak.....

    seluar tuh santet...beli kat mana??

    ReplyDelete
  11. k.lyna! kite da lame nk p bndung. tp smpai skang xde peluang..huhu

    ReplyDelete
  12. WHITE co-p : hehe.tq so much!ramai owg ckp mcm tuw.. ;p nak2 pergi sana tak berteman dgn hubby gn anak2..sb pergi bersama geng iparduai jek

    ReplyDelete
  13. woe..best..
    bila la cik fa dpt ke bndung..
    mau shoppg dkt sne..

    ReplyDelete
  14. kak lyna!! citekn sal tmpt shoping kt sna..plish3..

    ReplyDelete
  15. indon pon bercuti gak..huhu sy x penah pon g indon..best x?

    ReplyDelete
  16. kak lyna..
    akak slimnya..cam anak dara tue.nie silap2 orang xtau dah jadi mummy.

    ReplyDelete
  17. wahh seronokny! suak tengok gambar huhu jels badan maintain!

    ReplyDelete
  18. cantik la sis..mkin berseri2!!

    ReplyDelete
  19. apa laa agaknya kak lyna borong kat sana?? :P

    ReplyDelete
  20. lynaa.....makin cantik..mcm anak dara jer

    ReplyDelete
  21. white co : ngeeeee..maceh dik.kene awet muda slalu ;p

    ReplyDelete
  22. mama kembar 3 : jommm g bercuti plak ..hehehe

    ReplyDelete
  23. aleen : suar tu byk dear kat kl..kat mng ada..seed ada..zara ada

    ReplyDelete
  24. cik fa owg kata di vietnam pun besh tau!

    ReplyDelete
  25. cik sue : best p bandung..shopping yang best..hehehe

    ReplyDelete
  26. edura : slim yg tak brapa nak slim dh.ekkekekeke

    ReplyDelete
  27. Fathiah Rosdi : tgk next entry k :)

    ReplyDelete
  28. etiey n ayunni ; tq..harus kene maintain slalu.hehehhee

    ReplyDelete
  29. syue : plan la syue...hehe.amk yg tiket awl2..pastu kmpul duet..buatlah plan atleast 1thn b4 mcm k lyna.ni plan dr bln 5 thn lps lg

    ReplyDelete

Back to Top