1st birthday party danials checklist!

masih dalam proses pembikinan tengah design my little twin ivitation card.maklum tangan saya ni tak seberapa nak kreatiff seperti owang lain..theme??haaaaaa,,sampai skang pun tatau nak wat theme aper,,nanti2 la saya fikirkan..pepun,i'll do my best utk small party my little twin.1st time kayhhhh! I wanted something special for my 1st twin birthday party.Okay setled untuk part invitation card.



How's about party food?Okayh.Semalam dah ckp dgn Mr.Hubby..huhu..die nak sponsorkan semua untuk makanan.Tq.tq!!Sebab saya cakap nak tempah dengan 1 restoran ni..Tak perlu susah-susah saya nak berpeluh kat dapur menyediakan main menu utk our guest nanti..Saya just perlu pilih menu apa yang saya nak.Kemudian diaowang akan datang terus serve kat rumah saya..Segala pinggang mangkuk pun tak perlu saya fikirkan jugak..Maybe Lunch time hari nak pi jumpa kak wani pemilik Restoran Aqil ..nak bincang2 about set menu & berapa RM untuk 1 kepala....Boleh ke camtuww ??ke owg panggil ape erk per/person kowt..hahha ;p



Cake Design??dah ada idea dalam kepala hotak nie..tapi tataula sempat tak email lagi kat Amsyar Barker..Lepas tu plak,,a million thanxsssssssssssss to Lynda owner AMsyar Barker sebab sudi nak sponsorkan 50bj cupcakes untuk little twin 1st birthday party..Design,n flavours saya tetapkan ;)

Macam comel jek kek kat bawah nie ;) Yang nieh carian di Google punyer







Yang nieh kek dari Amsyar Barker ..Kalaulah anak ku girl..dah sah-sah saya buat kek ini..heheh ;p



Hiasan/theme birthday party..?Masih jugak ku fikir-fikirkan.setengah saya dah beli thru online BUGSPARTY macam glitter banner 1st birthday, 1st goodies bag,topi untuk si kechik,candle..


Ermm lain-lain nantilah yerrk...Okaylah, stop sampai sini dulu.Curi-curi berbelog kejap..Sambung buat kerja balik.

6 comments

  1. wahhh bestnya lynna nk celbrate befday danials...ermm restoran Aqil tu kt mn ekk..xprase plk slm nie..ermm,comay2 lah kek tue..order cpttt! :)

    ReplyDelete
  2. fafau : restoran aqil dkt dengan mydin mall

    ReplyDelete
  3. bestnya...saya pun tgh plan nak wat besday party tuk boy saya...

    ReplyDelete

Back to Top