Buat follower baru, jangan berkecil hati

Buat follower baru saya, terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi jugak nak menjenguk belog saya yang tidak seberapa ini dan juga sudi menjadi follower baru saya.. Jangan berkecil hati yer sekiranya saya tidak menjenguk belog anda buat masa ini.Saya cuba untuk tidak menghampakan anda semua.Chewahhh,ayat tak boleh blah!!Macam aku ni artis..hehe.

Saya faham sangat-sangat perasaan kecik hati bila kita koment ke, jadi follower belog yang tip top.Usah nak di balas apa yang kita koment waima nak jenguk belog kita lagilah tidak..Cuma saya letakkan di fikiran saya, mungkin blogger tu tak sempat nak balas dek kerana terlalu banyak sangat koment yang diterima takpun die busy..Mungkin beliau amik masa untuk balas satu persatu komen peminat yang diterima ;p Apa yang penting saya tanam dalam kepala otak ini, think +ve dan sebab itu jugalah saya tak mau dilabel sebagai blogger yang sombong....!!Lagipun siapalah saya ni, berbelog sekadar suka suka sahaja ..


Jadi kepada blogger-blogger yang baru menapak di belog saya, jangan fikir saya ini sombong ye sebab tak ziarah belog korang....Bukan tak nak ziarah belum ada kesempatan oleh kerana mengalami sedikit gangguan talian internet.Terputus mood juga untuk menghupdate belog ini.Bila dah stabil nanti, sudah pasti saya akan meluangkan masa untuk menjengah belog-belog anda yang pastinya menarik juga.Okay jangan segan-segan untuk tinggalkan link anda di sini supaya mudah untuk saya .Sama jugak dengan follower-follower lama yang say "hye" dekat kotak jerit saya ;) Sila tinggalkan link anda supaya mudah saya nak menjengah dan juga leh linkkan di belog saya..


Salam Sayang dari Lynna Shaari

34 comments

  1. heee ;p jgn lupa jenguk blog kita jugak ye ;))

    tu la...blog kalo dah ramai follower mmg susah nak jenguk blk kan.
    takpe kita think positive...

    lynna, kite add awk kt FB tp lupa nak bgtau kita ni blogger...

    ReplyDelete
  2. akak pun follower kisahlynna jugak. kat FB juge. suka tengok si twin yang cumels tu.. silalah ke belog akak puler.. http://shamleen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. hye akak comey..baru follow urs..

    http://nadluvpurple.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. nadea ; sure lyna akan jenguk nanti ;) oh guna nama ape kat fb sb lyna jarang request owang x kenal.heeeeee

    ReplyDelete
  5. ummu luqman : okaiii tengkiuuu.akan ziarah belog akak :)

    ReplyDelete
  6. dla x kecik ati,hehe sbb dla pun camtu gak kdg2..biasalah kak, byk lg keje lain kan..dla nt dh ade ms baru laju2 skodeng blog org lain plak..nak2 plak akak pnye follower riban2 mmg x ckp ms la kan..

    ReplyDelete
  7. D_LA ; TQ KERANA MEMAHAMI.SEBOLEHNYE CUBA NK JENGUK HARI2 SMUA FOLLOWER BLOG LYNA..APAKAN DAYA..MASA TAK MENGIZINKAN :)

    ReplyDelete
  8. hye kak lynna,

    hari hari saya mesti terjah blog akak.
    suka tengok update pasal the tweens.
    comel! geram! grrrrrrrr.... hehe =)

    ReplyDelete
  9. salam,
    i pun follower kisahlynna....suka tgk aksi kembar2 lynna....comels...
    i nie blogger baru nak berjinak2...sudi2 kan lah menjengah ke blog saya...

    http://linashakif.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. hai..ni follower lama yg selalu jadi silent reader dtang meninggalkan jejak..hehehe..

    ReplyDelete
  11. kite dah lame follow blog lyna..best2

    ReplyDelete
  12. klu follower lama, kena kecik hati tak?sb sy dh lama folo lynna..hehe...xde la, xkecik hati pun..suka tgk twin comel tu...

    ReplyDelete
  13. tahniah kak lynna, da semakin rmai follower.... blog akak best.. :D

    ReplyDelete
  14. It's ok kak lynna. sy follow pun sebab suka baca blog akak. huhu.. slalu2 la update ye, nak baca ;)

    ReplyDelete
  15. http://kisahaku7.blogspot.com/

    jenguk jgn tak jenguk...hehe

    ReplyDelete
  16. hai kak lyna, ieyda dh lmer jenguk blog akak, menarik n ur baby very cute cam mama dorg. ieyda ade add akak kt FB tp akak lum request lg..http://mamaieyda86.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. hai Lynna, saya dah lama follow blog Lynna, dah lama letak link Lynna di blog saya. Tapi tak kesah pun kalau tak jenguk balik, faham selalunya blogger popular ni selalunya busy..Lynna balas komen pun kita dah senang hati..ok, rajin2 update ye..suka tengok Lynna berfesyen dan si kembar tu

    ReplyDelete
  18. lina rahim ; ;) kadang walau tak sempat nk say hye kat belog kamu ..jgn igt lynna tak jenguk ye..'kadang sempat jgk baca entry2 kamu cuma tak komen.. ;)

    ReplyDelete
  19. ieyda ms : guna nama ape tu.nt lyna approve yaaa.fb pun jrg bukak skang ni.tenet probs la

    ReplyDelete
  20. okay jgn lupa jenguk la blog kte..bru nk start blogging ni..hehe sila lah beri tunjuk ajar..btw, ank akak sgt cute..
    http://dyranadhira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. hee. dh lame bace blog akak tp baru je jadik folower.

    ReplyDelete
  22. lynna do check ur email cuz i nak order skincare set tu n dah trf payment last week but x taw nak inform cmne sbb nak sms xde no u..
    tengs taw =)

    ReplyDelete
  23. saya memang kecik hati.. dah la fb kena dikeluarkan dari senarai ly nna.. saya ni sehari 3 kali sehari bukak blog awak lyna.. saya banyak kali click nuffnang awak.. tp saya kecewa sebab awak dah buang saya sebagai rakan fb...

    ReplyDelete
  24. fifiey : my fb dah buat yg baru yekk...;) jgn la kecik hati maybe orang igt lyna remove from my fb..tp my old fb dh tak valid.yg baru ni tak mungkin lyna delete2 owg sb friend request byk yg msh pending.tak sempat nk approve..jgn majuk2 yehh.nt add lyna balikk kat my new fb

    ReplyDelete
  25. akak cantek mst lah ramai peminatnye.. :) its ok kalau x dapat menjengok semua. tapi if tersinggah, comment lah. baru tawu kewujudannya kan..?


    teroskan blogging.. :)

    ReplyDelete
  26. FAFAU : OKEYYY..nt Lyna checkkk.my number 019-9941176 mtk sms me segera

    ReplyDelete
  27. dyra : baiklah wahaiii cik dyra :) keep on blogging!~:)

    ReplyDelete
  28. jgn lupe jenguk2 ye..hehe..
    comey la akak lyna...
    ada bby twin lak 2

    ReplyDelete
  29. slm perkenalan..


    kak lyna sy pom nk jadik follower akak juga..


    nati kalu ada mase jenguk2 la belog sy yg xseberapa nie ek..

    http://ainicomeylife.blogspot.com

    ReplyDelete

Back to Top