Bertemu bakal jutawan secara tak sengaja

Bertemu dengan bakal jutawan secara tidak sengaja..;) Tiada apa yang mustahil didunia ini..sebab saya tersangatla kagum dengan beliau..Seusia dengan saya tapi rasanya beliau dah ada semua yang diinginkan.. Usaha beliau membuatkan hasil walaupun sebelum ni hanyalah duduk di rumah menjaga anak-anak tersayang siapa sangka sekarang dah merata negara telah dijelajahinya ..Sebab itu saya mengatakan saya telah bertemu bakal jutawan.Tak salah mendoakan yang terbaik buat rakan-rakan seperjuangan.

Baiklah permulaan cerita..ketika sedang syok menyopping di outlet MAC ..tetiba ternampak seorang perempuan yang penuh bergaya dan agak familiar di dunia blogger ini.Dah setled-setled membuat pembayaran di kaunter, terus saya menyapa beliau ..Mulanya agak segan, tapi empunya diri dah di depan mata.apa salahnya saya menegur beliau...Huhhh.mesti anda tertanya-tanya..Beliau ini adalah siapa...??

Orangnya adalah Honey To The Bee....Siapa yang tak kenal Hanis Haizi.. Bagaikan Premium Beauty Set dengan Hanis tak dapat dipisahkan..PB Set dengan Hanis tersangat sinonim..Baru berusia 26tahun tapi dah mampu untuk memiliki segala-galanya di usia terlalu muda ini...yang saya sendiri masih berangan-angan untuk memiliki ;) Saya percaya rata-rata para blogger telah menjadi follower blog beliau..Hanis Haizi sangat friendly orangnya.Walapun sempat bersembang dalam beberapa minit, terasa seperti dah kenal lama..

Sebagai tanda kenang-kenangan antara kami, seperti biasa sempat jugak merakam sekeping 2 picta ;) Sila abaikan muka saya yang tengah serabai..




nota kaki : sebelum anda tertanya-tanya di mana Hasif,,Hasif sedang lena tidur di hotel bersama ayahnya ;)

8 comments

  1. Waaa im so honoured! Hehehe thanx babe.. InsyaAllah one
    Day u boleh berjaya juga. Kalau kita x cuba kita x tahu kat mana rezeki kita.;)

    Nice meeting u by the way

    ReplyDelete
  2. teruja baca..bilalah agaknya akan menjadi seperti itu..anyway, lynna cantek sangat dengan baby yg gebu itu

    ReplyDelete
  3. aah mana ada serabai, chantiq je. suka! Bb u pn cute sungguh :)

    ReplyDelete
  4. ikanbilis : hehe..tq jgk ye ikan bilis..

    ReplyDelete
  5. zero : baby jek yg cute mak die tak...hehehe

    ReplyDelete
  6. kurus nye u..cantik sgt..hanis pregnant kah?

    ReplyDelete
  7. hye faten :) hehe..kurus sket sb penat dk urus anak2 kembar tuw :) eh takla hanis bru jek melahirkan baby jgk

    ReplyDelete

Back to Top