terbaik dr ladang!!!!


Melayan perasaan dengan masakan lagi best ;p Owait kali ini resipi masakan Pn. Lynna ialah 'Daging Goreng Black Pepper' ...........!!Terbaik dari ladang punyerlah..hehe.....Memasak untuk juadah berbuka puasa yang dah tinggal beberapa jek lagi..

tinggal beberapa hari jek lagi nak raya..Kejapnye masa berlalu...Baiklah,,Macam mana persediaan raya tahun ni kakak,adik abang pakcik makcik sekalian ;) Langsir baru dah tukar ke,,?Laman rumah dah abis sapu bersih-bersih ker??,Baju anak-anak,diri sendiri untuk suami dah ada ker, Macam mana pula dengan biskut, kueh raya?? dan yang last sekali duet-duet raya dah tukar ke??;p Teringat plak zaman kanak-kanak dulu kala..Time dapat duet raya tuwla part yang paling seronok......

Raya tahun ni tersangatla best..1st time raya sebagai seorang ibu ;) Raya dengan anak kembar saya.Pasti meriah rumah tok ma dan mama tok nya nanti .....Nanti kita sama-sama p kutip duet raya yek Danials..hehee.......Before terlambat saya nak wish awal-awal SELAMAT HARI RAYA IDUL FITRI buat para-para bloggers yang disayangi sekalian.Maap ada salap silap yek...0-0 Mana taula kot-kot korang ada tersimpan di dalam hati, ke aper2 ke andai ada salah silap tutur kata saya.Mintak maaf banyak-banyak ;)

SAMAT HARI RAYERRRRRRRRRRRRRRR ;)

5 comments

  1. samat ari raya jugak utk kak lynna....mintak mahap andai ada salah silap. (mmg ada kan?)..oh ya..len kali en3 memasak sertakan sekali dgn resipinya ok...hu hu.terliur nih.

    ReplyDelete
  2. cmt ari raya kak,,,

    sedap tgok dagimg tu,,lapaq la plak,,hehehehe

    resepi blh x kak...terlir plak doh...

    ReplyDelete
  3. cmt ari raya kak,,,

    sedap tgok dagimg tu,,lapaq la plak,,hehehehe

    resepi blh x kak...terlir plak doh...

    ReplyDelete
  4. qaseh : slamat hr raya dik ;) resipi simple jek tuwwww

    ReplyDelete

Back to Top