mak anak 2 nak melaram jugak

Dah ada anak 2 pun sesi melaram tetap diteruskan.Jangan ingat cik adik bujang dan gadis-gadis jelita saja yang boleh melaram..Pn. Lynna pun nak melaram jugak oiii ;p sesi photography secara tak sengaja telah berlaku sambil-sambil kawan sekerja saya yang baik hati tengah mengasah bakatnya dalam teknik2 mengambil gambar.....!!Pergh.Terbaik ah.....Memang cantik sangat gambar yang diambil tambah-tambah tuan kat dalam gambar tu pun cantek habiss.muahhahaha!!(sila jangan angkat bakul sendiri!!)...Oklah dah tak ada apa nak kata, dah tak ada apa nak tulis...







Opss..dah-dah cukup!!Takde saper nak tengok pun gambar engkau, Pn. Lynna......

21 comments

  1. tak mcm org beranak kembar! maitain cun ler ;-)

    ReplyDelete
  2. lawa laa kak lynna..selim melim gituW!!

    ReplyDelete
  3. kalo tak diberitahu udah ada 2 anak..mesti org anggap lynna still anak dara..huhuhu..body maintain je..

    ReplyDelete
  4. OMG ur body figure mmg kurus babe!kalo la org tak kenal n tau ada anak 2 sure kena mengorat lg ni..hehe..

    ReplyDelete
  5. deena :selim melim ke?hehe..agaknye kurus sb pnat mlayan hero2

    ReplyDelete
  6. shilla : ctuasi ini pnah terjd ketika kuar lunch gn member2 ;)

    ReplyDelete
  7. kwn2 skalian time bersalin.silalah berpantang kaw2 yek esp bab2 pakai berbengkung tuw :)

    ReplyDelete
  8. comam weh dio!

    k.eli nok sgt pakai inner 3layer tu..tapi gak mcm x som jah nge bentuk muko k.eli huhuhuh

    ReplyDelete
  9. kak eli..supo jah lyna pun.raso suko hok 1layer jah...nie beli hok ariani dh klu kiro sero srabut jgk..hehehe

    ReplyDelete
  10. Salam Ramadhan utk kak lyna,

    saye selalu menjengah blog kak lina ni, ape pun kak lina mmg cantik, da danials pn coooomel sgt!!!! ;)

    ReplyDelete
  11. wah2..cumel nyer pn.lynna

    kalah cik2 d'luar

    ReplyDelete
  12. Akakk. Kurusnyeeeee. Bagi la tipssss! Hehehe.

    ReplyDelete
  13. hehhee...agaknye sb dk melayan karenah 2 anak smp jd kurus ;)

    ReplyDelete

Back to Top