jangan dengki.tak baik!!!

Blog dah berkarat semenjak dua ini..Nak hupdate entry kali ini yang agak sedikit "HOT & EMO" .......


Tadi got sms from my sis in law mengatakan die telah mendapat panggilan dari seorang perempuan yang tidak dikenali ........dan komplain mengenai bayaran dah dibuat kepada saya tetapi barang masih tak sampai sampai,,yang musykilnye dari mana die boleh get my sista in law pny nombor. Kepada yang berkenaan ..tolong stated kan NAMA PENUH anda sekiranya betul barang anda tidak diterima..bolehla saya semak tracking nama anda ye!sebab setakat ini dah beratus-ratus parcel yang dihantar sehinggakan ke seberang sungai sana..tetapi semuanya diterima dengan elok.jangan nak sabotaj @ dengki dengan perniagaan suka-suka saya ini..jika anda teringin nak cantik sepertimana owang lain.jangan gunakan taktik kotor anda..............!!!!!

Penghantaran barang customer pernah tertunggak selama seminggu disebabkan oleh masalah spt kehabisan stok,saya cuti berpantang dan masalah-masalah lain yang tidak dapat dielakkan..tetapi kebiasaanya saya dah mention awal-awal kepada customer perihal ini agak tidak berlaku kekeliruan...dan saya juga dah biasa mendengar rungutan @ komplain dari 1st time buyer mengenai barang mereka tak sampai-sampai walhal baru sehari tak sampai...sila cek anda di zon/daerah mana...hehe..saya tak salahkan mereka..maklumlah berurusan jual beli di online..mungkin agak risau kenapa barang tak sampai-sampai..tetapi jangan khuatir tracking number sebagai bukti ada di tangan saya...dan bagi regular customer pula..rasanya mereka lebih afdal berurusan jual beli dengan saya yang baik hati ini..hihihi..tq.tq!love u all okeh!

Manusia oh manusia..tak habis -habis nak mendengki!!jenis apakah ini.suka tabur pasir dalam periuk nasi owang kah..entry kali ini agak "EMO"..tak pernah-pernah rasa sehot begini..!!!!

dan bagi yg teragak-agak untuk membeli..@ fussy @ hilang keyakinan kot2 la kene tipu.saya nasihatkan dari awal lagi tak perlu lah nak email-email saya ke hape..sebab malas nak layan!kadangkala diri terpaksa sombong juga....sebab terjadi macam nielah buat saya sedikit hambar & malas nak layan owang-owang yang agak weird!!

nota kaki : bagi yang nak repeat order @ nak tau info mengenai skincare product ini bolehla terus email kepada saya mizz_iyna0909@yahoo.com ataupun coremunk@gmail.com ..xpun terus sms kepada saya untuk mempercepatkan proses pembelian..

14 comments

  1. ishh ada jugak org mcm tu,ish manusia klu dah busuk hati mcm tu la,klu tak smpai,track je kan number tu,saje la tu cari pasal..bwk sabar la kak,dunia ni mmg tak lepas dr org2 mcm tu,ish sy lak emo,hehe
    nnti leh sue msg lagi,nak repeat order..

    ReplyDelete
  2. lynna,
    normal laaa tu dlm bisnes.... ade je yg PHD ni... biarkan je org2 yg camtu... bo layan....
    kalau kita niat baik, buat baik... insyaallah apa2 pun di pihak kita...:)

    ReplyDelete
  3. salam...

    kak lynn sabar jer la.

    ni sure dengki2 ni...klu tak, mesti dia bgtahu nama penuh supaya kak lynn leh tgk status penghantaran.

    klu dia tak bg jgak nama penuh n contact no atau maklumat selanjutnye...abaikan jer kak lynn.

    >>>

    tp yer la lame kak lynn xupdate blog... twin boy sihat?

    ReplyDelete
  4. ohh...sabar erkkk mummy danial's....biasa la tue...i pun pernah hadapi perkara sama mcm lyna...sabar jerk...nak buat mcm ner hati manusia nie kan lain2...

    ReplyDelete
  5. i like your new header... marbellesss....

    jgn di layan mereka yang tak professional dan cepat gelabah itu... layan basuh bontot anak lagi best.... hehehehehe...

    ReplyDelete
  6. salam sis...
    biasa la tu..manusia sekarang ramai yang xboleh kita senang and berjaya sikit..mcm2 diorg akan wat..yang penting kita d'pihak bernar...

    wat xthu ckup untuk anasir2 yang keji mcm 2

    ReplyDelete
  7. mane ader kak lynna nak tipu2.
    personal experience : order 1 dapat tiga lagi ada lah. hu hu (oppss!! kredit!)

    ReplyDelete
  8. kita ok jer beli dgn lynna .. apa2 info lynna akan inform @ sms ... sgt2 puas hati dgn servis ;-)

    ps : my mom puas hatie giler pakai ur product ..muka dia dah kurang jeragat .. nmpk bersih skit compare dulu ;-)

    ReplyDelete
  9. uik.. biarkan sis..orang macam ni sangatlah rugi.. by the way, my parcel safely arrive to me just now.... my repeat order Yanie Nuklear. dan sy tengah nak promote barang ni pada kawan2 since sy pakai resultnya amatlah memuaskan ati.. lawati blog saya untuk testimoni..ehehehe..

    Thanks.

    ReplyDelete
  10. jangan layan sangat orang camtu kak lynna..ntah pape tah..kalo nak beli, buat laa cara nak beli..kalo x nak, sudah ler..x yah ler nak buat2 mende sakitkan hati orang pulak..haishhh..macam2..

    ReplyDelete
  11. tq smua..mmg sakit kpala la nk berhadapan gn owg2 cmnie..pening kepala betui..kte mati2 la igt tak pos kn..klu btul tak pos..gtaula nama penuh.

    ReplyDelete
  12. hau laaa...k.eli beli jak tahun lepas lagi, xdop pum x ajin sapa..nipu la tu budok tu tuh..doh la siap tahu no k.ipar lyna..ore terdekat tu lyna..beware!

    ReplyDelete
  13. xpe lah lynna.. asalkan customer u yg lain tau u jujur.. mmg mcm² ragam manusia nih.. Jaja dh pernah beli SIL product dr u.. n selamat sampai pun.. seminggu lagi nk repeat order lagi :)

    ReplyDelete
  14. biar la lynna...
    manusia mmg x leh tgk org lain lebih...
    fizah xde masalah oder brg ngn lynna ms 1st time dlu...
    kalau 10 org kata btl n sorang kata kita x betul maknanya terbukti kita betul...
    abaikan orang itu...

    ReplyDelete

Back to Top