bukan tak nak approved..tapi......

Jumlah Friend request saya dimukabuku ketika ini..tuwpun kebanyakan dah di approve oleh saya.kadangkala agak malas untuk 'mengapprove' orang-orang yang tidak dikenali dengan kata lain FACEBOOK CONFIRM REQUEST.......

Tambahan pula profile picture banyak yang merapu-rapu diletaknya..Ada gambar masjid lah,kucing lah, gambar anak mat salleh,gambar bunga dan berbagai2 jenis gambar lagi.macam dah takdek gambar sendiri nak letak..kalau add sekadar nak menambah bilangan " friend list " ..dan jugak add sebab nk sekodeng gambar-gambar saya yang tak seberapa nak cun..jugak nak tau status-status yang saya hupdate di wall..baik hentikan niat anda itu..saya bermukabuku sebab senang nak bersembang dengan kawan-kawan lama di situ..dengan bermukabuku jugak saya dapat bertemu kembali dengan kawan-kawan sekolah rendah yang dah bertahun lamanya loss contact..

Bagi rakan-rakan sebelog.....mintak maaf jikalau saya tidak sempat untuk meng'approve' anda dimukabuku..oleh kerana terlalu banyak sangat tapisan yang perlu dibuat..kadang-kadang saya terpaksa view page mukabuku orang yang tidak dikenali dulu.....Saya terpaksa berbuat begitu sekadar berhati-hati dengan orang yang tidak dikenali.Maklumlah dah penah terkena sekali dengan perempuan aneh.OH!!sangat menyeramkan oke...Setidak-tidaknya send msg pada saya,just noticed me yang anda merupakan kawan baru saya di belog ;) .....Cepatlah skit saya add anda to my friend list.....Bukannya saya sombong ye kawan-kawan..

Profile-profile yang agak pelik..sudah pastinya saya "IGNORE" kan ajek,,,,,so jangan marah kalau saya boo layan bagi mereka-mereka yang takut nak letak gambar sendiri.

18 comments

  1. hye sis
    cmne nk wat pic yg sis lth tuh jd cmtuh??hehe
    sy budak baru bljr..
    well thanks :D

    ReplyDelete
  2. erm... lynaa.. kam approve kiter gaks yer... tq

    ReplyDelete
  3. lionteen approve org yg lionteen knl je...
    agak2 yg mutual frienz tu ramai,aaa ley la di approve..hehe

    ReplyDelete
  4. hye kakk.. saya peminat akak.. hehe, ttibe kan.. :D

    aaa, saya nasihat kan, org yg akak musykil2 tu, jgn laa approve, kgkadang deowg nak stalker je..

    ade kes yg copy pic org yg die add, then buat facebook ntah nama sape n pinjam pic org.. aishhh~ kwn saya dah kena!

    ReplyDelete
  5. salam,saya selalu masuk ur blog,suka tengok ur twin, tp jarang tinggal komen.
    saya setuju dgn u.....saya pun sama, kalau friend request dari org yg tk dikenali, tak letak gambar pulak tu...memang saya tk approve.sebenarnya golongan2 ni ada sebab2 lain utk jadi kawan kita.

    ReplyDelete
  6. ramainyer lynna.. thanku sebab approved say azana amer huhu..

    ReplyDelete
  7. Memang pun..kadang2 tak kenal pun sapa yg add kita..

    Kalau letak gambar muka sendiri..boleh lagi diterima..ini tak....letak gambar ntah apa2 ntah..sapa nak approve kan?

    ReplyDelete
  8. betul tu lionteen..approve owg2 yg kte knal ajek,,,

    ReplyDelete
  9. dextrike : ramai yg menjadi mangsa dgn owg mencuri gmbr2 kte..bahaya tu..dats y private page lagi baik utk mukabuku..

    ReplyDelete
  10. memang patut pun kak lynna wat cam tu..dina pun x suka orang yang x kenal, main add2 kat FB..dah ke x berani nak letak pic sendiri..macam nak jadik spy lak kt kite punyer FB..a BIG NO to this type of people!!

    ReplyDelete
  11. Mak aihhh, ramai lagik tue nak minta di approve kan jadik kawan kat FB Kak Lynna...^^;;

    ReplyDelete
  12. ofis kita dah block FB huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. selalu yg online tu my hubby cekkan my akaun ... aah ler ramai memebr2 yg tak dikenali .. kena cek balik senarai fb frends nieh

    ReplyDelete
  13. he...betul tu.
    lebih baik behati2..sbb byk agt yg plik2 skrg ni..


    huhh, krg ms utk fb dh skrg..sbb ms encik blog semua ambik..he

    ReplyDelete

Back to Top