bangganya aku terima award ;p

PENGUMUMAN PENTING!!
Dengan bangganya saya nak mendapat 3 anugerah sekaligus.hoyeahh!
diulangi 3anugerah, oke..^_^
fuyooo..belog saya yang tak seberapa ini pun menerima anugerah jugak ye!!
ada yang tak tidur malam nie..hehe..
kire tip-top jugak lah belog saya..hahaa..perasaan betui!
okey,,satu anugerah diterima dari Cik Pn.Nadia Bayu

TOP BLOGGER 2010




anugerah kedua dan ketiga diterima dari Pn.Baiti & Izyan Liyana

BEAUTIFUL BLOGGER


belog saya nie tidaklah se'top' mana pun,,sekadar membebel dikala bosan..
pepun tengkiu yek kat u'all bertiga kerana support jugak my belog dan sudi kasi award..senyum sampai ke telinga dah nie... ;)))

1 comment

  1. wah...tahniah kerana menerima award!

    =) salam kenal + singgah.

    jom exchange link!

    ReplyDelete

Back to Top