steamboat @ kedai orange wif muh besties

kisah hari khamis lepas.baru ada masa nak dientry kat sinieh..woraitt..sempena meraikan besties saya yang baru dpt posting mengajar kat secondary scool batu caves selangor, saya mengajak cik sara kuar utk makan2 togeder dengan saya & en.suami .oleh disebabkan tatau dah nak makan kat mana..kami decide ke kedai orange untuk menjamu steamboat..tahniah ye cik sara..dah jd cikgu pun kamu...kamu tu dahla kecik sure kene buli gn anak murid nanti.heeeeeee.pepun wish u luck & selamat menempuh alam pengajaran tak lama lg..frendship 4 ever..berikut merupakan picta kami yg di amik sekitar majlis mkn malam tak rasmi berlangsung.....;p pergi memana..kalu tak posim..memang tak sah ye puan lyna ;)












6 comments

  1. huh..teringin pulak nak layan steamboat bila tgk ur entry ni...

    ReplyDelete
  2. berseri jer muka ibu mengandung kan

    ReplyDelete
  3. dah besor perut tu..
    take care le ye..=)

    ReplyDelete
  4. wa lyna muker da nampak kembang...org tua tua kater kalo muka da nampak kembang idung da nampak kebang nie da nak dekat bersalin da nie....insyaallah...selamat nnt yerkk..aku lak yg x-cited...

    ReplyDelete
  5. baiti : hehe..smua dh kembang.
    tgu masa nk meletup jek nie
    ;)

    ReplyDelete

Back to Top