syawal oh syawal!!~

3rd raya at tengku wani ouzz








entry end of sept..byk sket isu psl " hari raya"..hrp2 anda sumer tak jemu tuk membaca crite2 sy yang tak brape semengah nie..hehe.maklumla pn.lynna dah beransur oke..so macam nie la jadi nye.byk bende yang nak di potpet kan..Syawal 2009 byk sgt agenda nya nak dibandingkan gn taun lepas..yelah taun lepas zaman solo,,byk aktiviti berfamily & bersama kawan-kawan yang seangkatan..pergi jalan2 umah member pun berseorangan.lain pulak gn raya tahun ni sb sy dah mempunyai en.hubby.jadi agenda pun ber++ la sket..tambah pula nak kene ziarah menziarahi due2 belah family....apepun sangat fun raya ini taun.tambah pula saya skang neh tengah berbadan 2..opss 3 la ek..dah pregnant kembar..heeeeeee..hup taun depan lg meriah, sb tika tu sy dah mempunyai 2 owg twin....Insya Allah, jika dipanjangkan umur........;)ok meh kite terjah2 gambar raya saya pada 3rd day raya.sgt happening oke!!

6 comments

  1. ishhhhhh comeynyer kamooooo
    :)

    ReplyDelete
  2. syoknyerrrrr peknen twins
    take care ok
    bbies oso...
    teruja aku....

    ReplyDelete
  3. lynna ada sedara mara twins ye?
    beshnye dapat anak kembar nih kan..

    ReplyDelete
  4. u look cm my best friend..beautiful girl..(^_-)

    ReplyDelete

Back to Top