biler nak shoppim raya?

biler nak shoppim raya?yela....puasa tinggal 11hari jek lg..ALHAMDULLILAH jgk..aku berjaya meneruskan puasa ini, walaupun kadangkala nya perut mmg terasa lapar sgt2 ++ letih..dengan alahan yang dialami..OPPS..tapi aku ada jugak tinggal puasa utk Ramadhan ni..tupun sb mmg takleh tahan sgt & bler fikirkan keselamatan 2 baby inside my tummy terpaksa juga aku berbuka..lagipun 1hari jek tinggal.kire ok ler tuw kan ;)
So, bila shoppim raya nk bermula..Dgr citer Bonus pun takder tahun ni bagi penjawat awam.x kisahla mmg aku tak mengharap sgt dpt bonus tu....cume membeli belah sekadar mana yang mampu.mAklumla keje penjawat awam nie gaji tak semewah owang yg keje sendiri + berbisness + keje swasta..huhu.takpela kan..janji ukur baju di badan sendiri.persediaan langsung takder lg nie weh...sibuk dok tempah baju raya sendiri beskut.kueh mueh.baju raya en.suami takde pun aku amk port.huuhu.okla maybe this week, aku akan menerjah ke mall utk bershopim2 sket..shoppim baju raya suami..brg2 aku & keperluan dapur utk raya nanti. sgt sonok oke..1st time raya ni sbg suami isteri.....hrp2, raya ni kurang dh alahan aku....

8 comments

  1. bestnyeee akak..
    dpt twin ke???
    wahh..anak sulung dpt twin lagi..
    murah sgt2 rezeki akak nnti :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan..erm, best baca blog u ni..n maybe sb kite dlm fasa yg sama kot..br kawin..n this is the 1st time pose ngn hubby..mmg best pengalaman tu..

    ReplyDelete
  3. cerry berry : tuwla..twin.hee.rezeki Allah..trima ajek..hrp2 sume slamat..sgt isau dan berdebar..1st time preggy.takder pengalaman langsung....

    ReplyDelete
  4. baju raya x beli lg ni...
    sminggu lebih je lg nak raya..
    nk g jalan2 shopping pon malas.
    any idea?!

    ReplyDelete
  5. mrsfixdora : try bukak ur blog..takleh la..ic.bru kawen gak ke..hehe.mesti bestkan thn ni beraya sbg PUAN ;)

    ReplyDelete
  6. idayu : haaaaa..kite same probs.
    lagumana nie mommy to be?asyk ponat ajek..letihla dk main gnie
    tak smangat nk rayaaaa

    ReplyDelete
  7. yela lynna. i pun this year first time beraya sbg isteri ngan suami. bila pk balik rasa cam xcaya je da jadi isteri org. pastu nak jadi mummy da. huhu.. cam mimpi pulak. i thn depan b3, but u guys b4 nnt. mesti meriah rumah.

    eh, a'a la. i pun blm shoppim raya. thn ni kena carik baju special sket sbb xbole pakai kebaya da. baby da besar.

    10.09.09 - Jusco J-Card Sales Special kat IOI Mall Puchong. bole g shoppim la. ihiks!

    ReplyDelete
  8. fanaqila : wah..yeke..dh brape months preggy?ada alahan tak?
    siyesla..mmg tak tahan gn alahan nie..
    uwaaaaaa

    ReplyDelete

Back to Top