sebelum & selepas

Welcome Ramadhan

The month that i've been waiting for.
Kali ni, my Ramadhan will insyaalah be more bermakna because aku akan laluinya with my dear hubby....tapi it'll be a bit extra routine work for me.....

Ramadhan 2008 and before :

1. Bangun sahur pukul 5.00am (terang-terang tunggu mama kejutkan)

2. Bersahur dengan nasi..seronokla sebab mama masak& hidangkan..huuhu

3.Bleh balik keje dekat nak berbuka tanpa kena fikir nak makan apa sebab semua mama dah prepare & masak...

4. Tak payah susah-susah and nak penat-penat kemas umah sb aku memang pemalas pun dulu-dulu..

Senangnya Ramadhan aku dulu2.....

Ramadhan 2009

1. Pukul 4.40 a.m dah bangun dah..

2. Kena panaskan lauk and nasi for my dear hubby

3. Kena bangun awal dari en.hubby

4. Kena kemas umah, iron baju aku, iron baju dia..sume2 la nak kene urus

5. Balik keje.Kena masak nasi untuk berbuka or beli apa yang patut..

6. Kena balik umah mama & mentua untuk berbuka bersama....(sistem giliran)

Betapa extranya routine baru aku sekarang ni....but i'm happy to do so....that is why this Ramadhan tahun ini sangat bermakna sangat bagi aku....

2 comments

Back to Top