cuti & beskut raya..

oke.cuti raya utk tahun nie dh approved. sgt happy oke.memandangkan last year aku tak amk cuti raya ,so tahun nie kire membls dendam sket.haha.aku start cuti bermula 18 sept...dan di jangka masuk balik keje pada 27 sept 2009.lama giler kan?beraya sakan la tahun nie..huhu.sonok sgt sb 1st time raya bersama hubby tersyg.sonok jgk sb syawal tahun ni aku dh berbadan 2.heeeeeeee.berbalik pada beskut raya,aku dah order utk beberapa jenis..yela nk buat beskut..mmg tak terbuat ++ aku mmg tak pandai wat beskut.hooho.okeh..pict-picta ditunjukkan adalah merujuk kpd beskut2 yg telah aku order. cam sedap jek..harap2 sedap oke.opps..balang beskut jek yg takder lg.
shoppim raya bler nak bemula?







ps/ kwn-kwn silalah datang beraya di rumah saya ye ;)

2 comments

  1. Salam..
    Sory nak tanye la..mane u beli sume kuih yg canggih2 ni??bleh bgtau??

    ReplyDelete
  2. beli gn owang klantan.namanya miss lola
    hehe.

    ReplyDelete

Back to Top