salam takziah.....

salam takziah buat en.kud sekeluarga di atas pemergian adik afif tersayang ke rahmatullah.......
mudahan rohnye dicucuri rahmat Allah swt.....
3

cousin open houze




errk.today dah syawal yg ke berapa eyh.
tak silap aku 22 syawal dh kiter..heeeee..after lik keje terus menyinggah kat my cousin huz
sgt enak menjamu mee kari beserta laksa penang nye..
heheeh.. ;)
0

burday gift...

..
alamak..burday dah lps..tp masih mendapat hadiah..hehe..thanxs to cik ann..yg menghadiahkan sy sepasang baju batik yg tersangatla lawa..loves dat colour..& tudung hitam tuw pun sy suke juge..tak luper jugak kat lea abotz yg bersusah payah mengepos neclacke yg sgt gojes itu..will upload later...:)
1

sudut ketenangan






mencari ketenangan seketika.
memikirkan dugaan di dalam liku-liku kehidupan
mencari sesuatu jawapan
demi mendapat sebuah kepastian
harapanku..
semuanya berjalan seperti yang diharapkan..
sabar menghadapi setiap apa jua yang berlaku..
segenggam tabah...
menerokai warna warni kehidupan.
hitam putih
pahit manis
harus kutempuhi jua.
-lynna j-


0

gedik riang bersama..








gedik riang bersama teman waktu kecilku..
mengenalinye ketika kami sama-sama sekelas di sekolah rendah keb zainab 1..
sehingga kini kami tersangatla gedik apabila berjumpa bersama. suka.suka...
.biler mengenangkan kisah 17 tahun lalu..tetapi kini..teman kecilku sudah berumah tangga dan mempunyai seorang gadis cilik yang sangat cilik seperti mama nya..aku bila lagi?
hehehee..insya Allah...mudahan Tuhan mempermudahkan segala urusanku untuk melakukan salah satu ibadatnya..hehe..
0

sekitar hari pertunangan wanie








04 oktober 2008.
aku dan sara ke rumah wanie..
wanie sempena hari pertunanganye..
tersangatlah indah dan meriah
. sonok aku dan sara dibuatnye.
0

raya bersama teman-teman








wah.tersangatlah suka hati trimas kepada teman teman yang sudi datang kerumah ku harap nye sedaplah ye spaggeti yang aku masak hari itu.. hehehee..seronok sangat dapat berkumpul beramai-ramai...
0

1 syawal 1429










1 syawal 1429 udah berlalu,, hari lebaran tahun ini lebih terasa kemeriahnya dibandingkan tahun lalu mungkin kerana saudara2 ku dari ibu kota pulang untuk berhari raya.... seperti biasa..seperti tahun-tahun sebelumnya adalah menjadi satu kewajipan aku satu seesi keluarga untuk menunaikan solat hari raya..
sekembalinya dari solat... aku menjamu selera ..bermaafan antara satu sama lain dan acara yang paling wajib adalah sesi berfotografi.. hehehe..kerana itu adalah salah satu kegemaranku..
apa menu hidangan idul fitri tahun ini?? sudah pasti kuah kacang .nasi himpit beserta satay ayam dan juga lemang ketupat rendang tok kegemaran abang dan mamaku tersangatlah kenyang pada hari itu..
duet raya?? ohhh!berkenaan duit raya..tahun nie 1sen pun aku tak dapat.. tahun lps ader ler jugak habuannya. aku kepokaian tahun nie kerana aku pula yg mengeluarkan uwang utk diberi kepada anak-anak saudaraku ohh..sudah terasa dirinya tua ;(
tetapi tidak mengapa. hari raya setahun sekali sahaja,. apepun aku tersangatlah gembira meraikan hari raya pada tahun ini sampai di sini sahaja coretan ku ;)
0

berkumpul bersama..

kisah 28 september 2008




tanggal 28 hb september 2008.. seperti yang telah dijanjikan..
kami semua berkumpul di d kantan restoran
...
kami riang gembira dapat berbuka puasa bersama-sama.
bercoloteh panjang.bergurau senda.
ohhhh!sangat indah ;)
kerana masing-masing berada ri rantaun
bukan selalu dpt berkumpul bersama begini,,;)
walaupun pertemuan tidaklah terlalu lama
tapi kami tetap berpuas hati kerana dpt bertemu setelah sekian lama program ini diaturkan
terima kasih kepada farah lyana
kerana menyediakan menu-menu yang enak belaka.
dan tidak lupa juga kepada "organizer" nya iaitu cik lynna j.
hehehe.
mudahan tahun dpn dpt lagi kita berbuka puasa bersama-sama
sayang kalian.
0
Back to Top