merry xmas

yipeii
hari ini hari cuti
pagi2 lagi dah kuar
bertemujanji dgn 2rakan sekolah aku
bertemujanji sb nk g serbu butik dowg
maklumla...mereka kan tauke2
so nk membeli..takder mereka.
susah nk tawar menawar
dgn kaki tgn mereka.
hr nie..hr wanita sedunia keluar
lelaki2 dok umah yek
hahaha.,
mama, aku, auntie dan my sis in law
menerjah ke bazar buluh kubur
huhu..
macam tak henggat dunia sowang2 membeli.
maklumla bln 3 nieh ader majlis pertunangan cousin aku..
nak bertema-tema
terpaksala jgk aku membeli
huhu..jwb die pokai plakla duet aku bulan nieh
k.tamat citer pasal nie....
______________________
dpt sms dr najwa
die dh slamat sampai jaybee
umh sis aku..
tak pasan lak aku biler masa die pakai maxis broadband
ape lg..suh die on9 jap
sb aku nak amk gmbr2 my new nephew
ayookkk
dah besar pun amirul hakim
comey lak tu.
ehehe..tu merupakan hero ketiga sista aku
hahaha.jwbnye ko makin kurus la wanie.
ok kawan
tatau ape aku merepek nieh
sajerk buhsan!
tatau nk buat ape..
melayan jekla blog aku neyh.
so.permisi dulu yah!

aku pun luper dah baper bulan..hehe ;p

comel kan my new nephew;p

amirul hakim ;)

No comments

Back to Top