2000 -2008


year of 2000
*teka yg mana satu aku..hehe ;p

2008 -now

sedar tak sedar dah 8taun berlalu..
rindu betul zaman sekolah.
ingat waktu dulu-dulu
..aku gayanya lagak cam tomboy sket..
ganaz3..takder keayuan langsung.
haha.maklumla amk plak couse civil.
igt2 balik.
student lelaki takder pun yg suka kat aku
malahan tak hinggin
hahahaha..tgk aku pun dowang tak lalu agaknya..
but ...times change!people change aite..
huuhu..skang aku sudah berumur 24thn..
perubahan diri sentiasa ada..
;) dari kebudak budakan smpla dah nk masuk dewasa nie.
tp belum smp tahap jd mak budak lg la..
bertemu teman-teman lama.
sampai setengah tu pun dah tak cam dh aku
hooho.nampak sgt aku dah tua
takpun aku makin cantik kottt
(angkat bakul sendiri)
heee..
sajerk nk ungkit kisah2 zaman sekolah
tersgtla besh
hari khamis.mesti muka aku ader kt dpn pintu skolah'
menyelinap kuar curi-curi ..
sb nak balik umh pny psl
walhal minggu tu minggu takley balik kampung.
dok hostel mmg memboringkan..
lps tu plak.igt lg kene jalan itik
sb masuk hostel lewat petang
hahahaa..
adeh.kelakar.kelakar.
miss old good times..
kenangan di zaman sekolah adalah yg paling besh..
ramai dah batch aku yg dh kawen
yg dh ada anak pun
lepas nie giliran cik lynna plak yeh.
;p apepun...
biar 8thn sudah berlalu
tetapi diri masih terasa remaja..
yuhuuuu

No comments

Back to Top