1 syawal 1429










1 syawal 1429 udah berlalu,, hari lebaran tahun ini lebih terasa kemeriahnya dibandingkan tahun lalu mungkin kerana saudara2 ku dari ibu kota pulang untuk berhari raya.... seperti biasa..seperti tahun-tahun sebelumnya adalah menjadi satu kewajipan aku satu seesi keluarga untuk menunaikan solat hari raya..
sekembalinya dari solat... aku menjamu selera ..bermaafan antara satu sama lain dan acara yang paling wajib adalah sesi berfotografi.. hehehe..kerana itu adalah salah satu kegemaranku..
apa menu hidangan idul fitri tahun ini?? sudah pasti kuah kacang .nasi himpit beserta satay ayam dan juga lemang ketupat rendang tok kegemaran abang dan mamaku tersangatlah kenyang pada hari itu..
duet raya?? ohhh!berkenaan duit raya..tahun nie 1sen pun aku tak dapat.. tahun lps ader ler jugak habuannya. aku kepokaian tahun nie kerana aku pula yg mengeluarkan uwang utk diberi kepada anak-anak saudaraku ohh..sudah terasa dirinya tua ;(
tetapi tidak mengapa. hari raya setahun sekali sahaja,. apepun aku tersangatlah gembira meraikan hari raya pada tahun ini sampai di sini sahaja coretan ku ;)

No comments

Back to Top