What to do 4 today

Praise be to Allah, I still live till today...Alhamdulillah...What to do?What to get for today?..
Pepagi lagi my adik dah mengejut aku untk menjadi drivernya..
Aduh..hari minggu pun masih diganggu..Apakan daya...Akulah yg sntiasa menjadi mangsanya..Terus mencapai tuala melangkah ke bilik air..
Setelah segalanya selesai.terus ke town utk menemani Najwa ke haiR Saloon.Aduh..betapa sesak dgn pelancong-pelancong luar yg dtg bercuti ke Kelantan sempena cuti persekolahan.Sementara menanti Najwa memotong rambutnyee.Aku ke butik kawan lamaku..Sambil memilih tudung bawal sulam..Akhirnya aku merembat 4 tudung bawal..1 tuw..gift for Najwa..Kebetulan esk ader majlis kenduri kawen abang kwn aku..Boleyla wat bergaya esk..Huuhu.Then setelah selesai.berhenti seketika di Cambridge Language Centre,,Najwa nak amk brg dr cikgunya...Destinasi seterusnya.ke Seng Q..Najwa mau membeli iron..dan brg2 keperluan lain yg masih belum tak ckup2..
Destinasi terakhir ke Tia Amelia Saloon.dkt sgt la gn umah aku..Wanna try new facial treatment product.Hope serasi la gn muka aku & tak kene irritation..On da way back to my home..terasa mcm ader sesuatu yg tak kena jek..Kenapa eyh gn aku hari ini....Ntah..not in da mooD koTT..mls nak pk panjaNG..so trus pulang ke rumah..

Somethings i bought for today





huhuu.sowiela mata takley nak lari dr tudung bawal sulam..
.slagi tak ckup warna yg aku nak.slagi tu aku kan beli..;p


No comments

Back to Top